2018年9月2日 星期日

afternoon tea taste@Kerry Hotel


有朋友係朱古力粉絲,佢愛朱古力情度只係低於佢口中的兩大三細(阿爸阿媽同3隻小花猫),每逢有朱古力主題的Afternoon tea佢都試,我亦都好慶幸,佢好多時候都會搵埋我去試,雖然我唔係食得好甜得既人,但朱古力我好少say no。今次試既係黃埔碼頭新開酒店Kerry Hotel推出既朱古力下午茶,呢個朱tea話係由名廚打造,我同朋友都抱住高度盼望的心能去試,週未無得book,只可以walk in,昨日仲要黃雨,我哋都照去,估唔到 ♪♪天氣不似預期~ 個朱tea都係一樣😞😞,成個tea set只係得個3件甜品有朱古力味既,而其他甜品同朱古力完全無關係,而味道只是一般,其中的「煙燻燉羊梨」裡面有羊奶芝士,味道好濃好酥,坦白講我接受唔到,因為真係酥都友無朋,我朋友直情唔食!不過,我相信都有人鍾意既。今次呢個朱古力下午茶,個人總體意見係:外在美好過內在美啦😂😂😂

沒有留言:

張貼留言