2019年5月9日 星期四

Japanese hotpot@塚田農場(尖沙咀店)








美女朋友生日飯,選擇咗尖沙咀呢間「塚田農場」有維港夜景但又唔係好貴既日本居酒屋。選擇呢間居酒屋主要因為佢有一個我哋都未聽過既「美人鍋」,美人鍋有幾靚呢? 雖然我覺得靚唔過壽星女,但你哋睇相就知,正所謂一白遮三醜,「美人鍋」擁有又美又滑既湯底(雞湯),配上有機菜同其他日本豆腐,再加上嫩雞幾件,而個staff又幫呢個鍋化咗個靚妝(將啲材料放入鍋),岀到黎都真係幾「索」既! 但為咗將呢個鍋變得更「索」,我哋追加咗一份「和牛」($280),和牛配合呢個湯,出到黎真係好正!!!😋,值得推介大家一試。另外,「梳乎厘玉子」美女朋友覺得似菠蘿包,食落都係甜甜地但勝在啱啱出爐--好夠熱又滑流,鍾意食玉子既我,十個LIKE!!!! 之後我哋叫咗「炸粟米塔」作終結,個粟米炸得幾脆下配合埋雲呢拿雪糕,感覺一凍一熱,但由於粟米脆脆無乜味只靠雲呢拿雪糕幫佢添加甜味,可惜雪榚外型細粒配合個又肥又圓既粟米筒個SWEET度又係好夠,建議佢哋幫個雪糕球增肥一下又或者生多個BB出黎(蜜糖漿),咁呢個組合應該就可以更加完滿!😊😊😊

今晚最值得一提係佢哋既優質服務態度,尤其係全晚主力SERVE我哋個位四眼年青服務員,我哋全程問LE問LU佢都好有耐心聆聽又回答得宜,尤其係處理我哋對一味"炭燒牛肉"既肉質有問題既時候,佢知道後立即將牛肉遞給廚房同事查詢,跟住回覆我哋,應該係剛才個碟個牛肉部位比較UN先會咁,之後佢係廚房遞咗碟細份既"炭燒牛肉"比我哋(附圖可見),叫我哋再試試(唔收錢架),之前個份已幫我哋CANCEL咗添,嘩! 佢哋為咗唔令到我哋對佢哋既食物質素有懷疑,想重拾我哋既信心,估唔到佢哋會咁做去確保佢哋既食物質素,佩服!👍👍👍




沒有留言:

張貼留言