2018年9月7日 星期五

coffee taste@% Arabica Hong Kong IFC


喜歡飲咖啡,尤其是黑咖啡,因為無咗牛奶既加入,我可以完全嚐到咖啡的原有氣味、酸度和淺濃度。經朋友介紹下先知係IFC有呢間Coffee shop,之前經過中環,就專登去試下,呢間coffee shop裝潢走日式簡約路線,有一個透明玻璃房,見到入面存放了一袋袋既咖啡豆,店員不時會係入面磅下咖啡豆出黎,好有家庭式作業既感覺, coffee shop以外賣咖啡為主,點了一杯short size既Americano,問店員係乜野豆黎? 佢好有禮貌地話我知,原來係使用佢現行賣緊咖啡豆既menu其一款,今個星期用呢款豆下個星期就用下一行個款豆,等客人可以先試下佢哋沖既,好既再買都未遲,跟住,我呢啲煩人,又要求個店員話:想飲Americano又唔想咁淡,可否加少啲水? 佢好好咁問coffee bar tender 同事,可以只加半杯水嗎? 佢哋話無問題。令我覺得佢哋既服務好之餘亦好體貼!講返杯咖啡,佢哋個個星期用咗Ethiopia Ninety plus level-up Danch Meng,沖出黎氣味真係有少少chocolate同果味,但味道唔算好濃,酸度剛好。價錢$40,坦白講我覺得唔貴,有咁既水準既咖啡,值得再幫襯啦!

沒有留言:

張貼留言